Monday, May 11, 2009

Ultima treapta mobila de chin, primul calator lovit in plin

Funniest shit ever pe ziua de azi, la metrou, la Victoriei...Am impresia ca Victoriei e locul unde-si dau intalnire toti prostii si o sa va explic si de ce..
E 9:30 dimineata.Sunt la Victoriei, cu "Vioara" (un prieten), in metroul care vine de la Dristor(Magistrala1). Ajungem in statie, undeva in dreptul scarii rulante si suntem pe picior de invazie. Zic pe picior de invazie pt ca la Victoriei, dimineata tre' sa faci cateva body-check-uri cu restu' lumii ca sa "ai onoarea" de a prinde loc pe scara rulanta.Numai ca in dimineata asta o mamaie (ca sa nu zic baba nebuna) era pe scara rulanta, la baza ei, chinuindu-se sa coboare, in vreme ce scara se chinuia sa urce si noi ne chinuiam sa intelegem ce-o fi fost in capul ei cand a luat decizia de a cobora..A reusit in cele din urma sa scape de "bestia mobila" (a se citi scara rulanta) dar nu inainte de a executa cateva miscari agile de ju-jitsu thailandez in lupta sa cu ultimele trepte mobile.Primilor calatori, cei care incercau "sa aiba onoarea", le-a aplicat 2 low-kick-uri si 3 high-kick-uri de mai mai sa se imprastie pe jos.(Pt detalii vizavi de definitia expresiei "a avea onoarea" si procedeele prin care poti avea onoarea citeste mai sus).Vazand aceasta scena tragi-comica am replicat cu un procedeu "dihamistic"(din Diham adica) si anume am ras zgomotos in vreme ce majoritatea au preferat sa zambeasca discret :))Spun "dihamistic" (sau varianta de fitze "dihamistique") pt ca Dihamu m-a invatat ca daca e de ras sa razi, daca e de plans sa plangi si daca tre' sa fii englezoi si sa-ti stapanesti emotiile n-are niciun sens pt ca te-ai nascut latin.Din cauza rasului distinsa doamna a simtit nevoia sa ma puna la punct...Pt ca da, cu tot respectul pt varsta inaintata si parul alb, mi-am permis sa rad cu gura pana la urechi de respectiva situatie. Mai jos va prezint dialogul pe care l-am avut cu distinsa doamna(DD):

DD: Nu mai rade ca ti se poate intampla si tie!!

Eu cu voce tare: Ce sa mi se intample?!Sa incerc sa cobor o scara rulanta care urca? N-are cum sa mi se intample pt ca nu-s militian..

Eu in gand: Nu am incercat niciodata sa cobor o scara rulanta care urca!!Si nici n-o s-o fac...mai ales la metrou unde exista riscu' sa te trezesti pe la jumatatea ei ca se umple la celalalt capat si adio coborare cu happy-end..Tu ai avut noroc ca ai reusit s-o cobori toata si n-a venit metroul cand erai pe la jumatatea ei

DD:Daca vrei sa stii eu am reparat-o ca nu mergea!!

Eu cu aceeasi voce printre sughituri de ras: Ooooo daaaa!!Chiar aveam nevoie de-un superman al scarilor rulante care sa salveze situatia sau scara!!Sau macar de-un David Hasslehoff! (e tipu care a jucat in Baywatch rolul salvamarului sef)

Eu spre Vioara: De unde apar frate din astia?!?!Cum da caldura cum ies toti pe strada!!

Vioara: De ce esti rau?!?Nu mai rade ma nenorocitule ca ti se poate intampla si tie!!!

Si acum ma intreb ce-o fi fost in capu' ei...Cum ar fi fost daca metroul ajungea in statie cand ea era pe la jumatatea scarii?!?Ar fi vrut s-o astepte toti ca sa poata ea cobora sau ar fi facut stanga-mprejur?!?
Declar solemn ca distinsa doamna a primit titlul de salva..scar.Doar nu va asteptati sa fie numita salvamar...
PS Mare ti-e gradina doamne!!

3 comments:

  1. Mda... ce crezi ?... babe nebune, nu au ce face acasa ... si ele repede mot se scoala cu noaptea in cap sa faca shopping ... le cauta moartea p-acasa si ele umbla pe scari rulante la Victorie... Urat ! Grasuz ... eu in locul tau o impingeam pe scari din politete sa ajunga mai repede jos :)

    ReplyDelete
  2. Eu unu', nu am inteles niciodata fenomenul des intalnit, si anume BABA. BABA este un fenomen; nu mai face parte din varsta unei femei. Cand o femeie a devenit BABA [si sa ma scuze toate Zinele Dumitrescu si Israelele care inca au impresia ca ele traiesc - doamnelor o sugestie - adoptati curentul emo dc tot vreti sa pareti tinere, in felul asta, aveti parte si de publicitate si noi de un happy fuckin' ending; publicitate pt Gillete si Astor; intotdeauna reliable]. si spuneam cand o femeie a devenit BABA, este rupta de realitate; dorinta de a avea parul mov este aproape inevitabila, machiajul verde albastrui SIDEFAT este de neExclus :) , iar cheia acestui look parca desprins din zilele de constipatie cronica a veritabilului, unicului si gayului of course C.B.[catalin botezatu{L}] este ciorapul lasat parca intentionat pe glezna piciorului drept, in timp ce piciorul stang se kinuie sa tina pasul cu restul corpului, care odata pus miscare iti da impresia de un continuu bungee jumping. Bineinteles gusturile speciei BABA se ridica la standarde mai inalte, trecand de la un miros CHANNELIAN, D&G-ist etc, la un miros dezvoltat si intepator, de naftalina, sau dupa caz de formol.

    Nu sunt rautacios, eu asa vad BABA printre noi.
    sper sa nu decurgem la discutia cu "dc nu.ti place in Romania, muta.te", dar din intamplare la scarbiciul pe care il prestez cu mandrie si multumire sufleteasca, sau nu, am onoarea de a fi fata in fata cu foarte multe BABISTE. si pot sa va spun ca diferenta BABEI de Romania, si BABA de State sa spunem, este "incredibilitic" de mare. Razboinicul poate sa confirme acest lucru.
    Asteptam in continuare viitoare articole despre MOSI. avem idei noi :).

    @ Puricoasa: nu pot sa fac astfel de gesturi necugetate cu BABA. cu BABA e frumos sa comunici prin Cuvinte, Vorbe whatever. este imposibil sa nu se transforme in discutia "tineretul din ziua de azi", care pt mine sincer este un fel de ambrozie :).


    sa fiti iubiti, feriti.va de babe, dc sunteti agresati de aceste specii contactati medicul sau farmacistul dvs. o sa le prescrie o reteta pe care oricum nu au cu ce sa o plateasca, si vor face greva. Imagine that: Vrem bani de naftalina,
    Nu suntem pe ALKALINA! aaaa DLe ADrian Nastase, semnati.mi sanul [aparent un ciorap crosetat din pasla cu alge de mare, trecute prin al patrulea stomac al unui zimbru].
    nu vreau sa mai aberez.. ma opresc aici .. OUT

    ReplyDelete
  3. Eram sigur ca PMR-ul aeroportuar o sa ia foc cand o sa vada ce subiect delicat am abordat...
    @Grasutz daca esti cuminte poate trec vineri seara prin aeroport...
    @Puricoasa nu aveam cum sa-i dau branci ca nu-mi sta in caracter dar mai ales din cauza ca nu aveam cum, pt ca ea era pe scara si cobora in timp ce eu eram pe peron si as fi vrut pe scara dar ca sa urc

    ReplyDelete