Tuesday, July 2, 2013

Hair-styling cu dichis

Cand stateam in Diham, eram un om simplu din punctul de vedere al hipsterelii: n-aveam palarioara chorai, n-aveam posetuta marca M.F'n.C.c.A.P.c.c.O.S.S*(acronimul e prescurtare de la MaFut'nCurcuAceeasiPlacerecucareOSiSug), n-aveam nici freza facuta la stilist. O ardeam la frizerie, nu la salon, si la intrebarea "Cum te tund?" aveam de ales dintre "Smechereste", "De toti banii" sau "Cu ambele urechi". "De toti banii" era freza de vara cand toata lumea e la chelie; "Cu ambele urechi" in caz ca nimeream la vreo incepatoare care tundea pe ritm de Acasa Tv iar "Smechereste" comandam numai daca nimeream la patroana frizeriei.Singura care reusea sa-mi faca 2 perciuni egali. Nici calitatea serviciilor nu era de top da' nici pe bonul fiscal n-aveai mai mult de o cifra ca pret. Asta daca aveai obraznicia sa-l ceri. Toate astea erau in Diham. Acum, ca stau intr-o zona selecta a orasului, am decis sa mai schimb ceva la lookul meu. Si ma mananca in cur sa ma duc pe Titulescu la un salon, acelasi la care merge si gagica-mea. Ajuns acolo ma duc la singurul baietel din incinta - tot fac o aroganta, o fac pana la capat. Odata ma tund si eu la salon, macar sa fie stilist. L-ati vazut pe Arnold in Terminator? Cand avea cartusiera de grenade montata de-a curmezisu' si scotea cate-o grenada sa i-o dea in muie celuilalt terminator - ala mai dichisitu? Ba frate asa era asta micu' : leit Arnold....la cartusiera. In care avea forfecute, nu grenade. La fizic era o combinatie intre Moga, Screech (cine mai stie de Salvati de clopotel) si un somalez - adica pitic, cretz si foarte foarte slab. Din cauza asta nici n-avea cartusiera plina. Ca ar fi facut spondiloza, saracu', de la 7-8 forfecute. La atitudine se vedea ca era stilist de la o posta: prin toti porii emana gayism si "ma pish cu ochii-nchisi". Asta m-a bucurat, ca stiam c-am nimerit unde trebuie. Si s-apuca asta micu' sa scoata pe rand forfecutele in genul lu' John Wayne in cele mai cu cowboy westernuri. Le invartea pe degetul mic de 2-3 ori de aveai impresia ca te tunde Billy The Kid nu somalezul cel mic. Cand aproape sa termine ma intreaba daca-mi da produsul X (revitalizant) si Y (revergorant). Il aprob din priviri "Da-ma, 'te-n gatul ma-tii de pitic gay. Da-i si cu X si cu Y da' numai nu-mi scoate ochii cu forfecutele tale, ca te bat de te caci pe tine." Da omu 2 fasuri cu X, 2 cu Y mai ia din breton si gata. Ma uit in oglinda - eram o combinatie intre cele 3 freze din Diham da' facute la salon, manca' . Hai sa-i platesc. Cat face gogule? Pai aveti un tuns si 2 produse; 6 lei produsu', cu tunsul, total 46 de lei. Mie imi cad plombele instant. O trag mai hacana pe-a mea, si-i zic din priviri "ia produsele, mai acoperim din paguba". A mea nu intelege si crede ca n-am bani. "Ai bani?"  Eu, de colo, cu juma' de gura "Las' ca platesc eu, tu ia produsele!". "Care produse?" se baga si somalezu', auzind sau citind pe buze. Eu imi arunc o privire spre el si una spre gagica-mea. Lui i-am zis "Sa mi-o sugi!Ba nu! Ca-ti place!'Te dreacu, nici nu stiu ce sa-ti zic ca sa te simti prost!" si lu' am ea "Cum coaie 3 lei fasu!Astia ne japcaresc!" Sesizand ca sunt pe cale sa-i zic o tiganie micului gayutz, a mea are prezenta de spirit si zice "Nu cred ca le poti cumpara, doar sa vezi ce marca sunt si sa-ti spuna unde le gasesti, daca le vrei". Hata "al meu e asa de incantat de revitalizantul X si revergorantul Y ca ar fi vrut sa-si cumpere si separat." Moga cel gay se face ca intelege si-i zice ceva de genu' ca-s produse profesionale si nu se gasesc in supermarketuri da' daca vreau inadins poate sa comande 2 produse in plus cand fac urmatoarea comanda...Eu eram gata gata sa-i spun ca le vreau cand face comanda la pulivara. Da ma duc sa ma imbrac in timp ce scot si portofelu'. Trag una de 50 de lei si cand ridic nasul din portofel cine ma asteapta cu privire "Ce faci bha? ii lasi doar 4 lei spaga? Aici ma tund si eu si sor-mea!Vrei sa nu ne mai faca programare niciodata?" O iau de-o toarta si-i soptesc, cat de dulce am putut, in ureche: uite ce e duduie. De banii astia ma tundeam in Diham aproape un an de zile. Mai da-l in plm de travestit, nu-i las doar 4 lei spaga. Nu-i las nimic. Las-o-n plgoala!PS O sa va primeasca pt ca banii vostri nu-s cocosati!" Am platit, am luat restu' si n-am mai calcat acolo decat in calitate de spectator.

3 comments:

  1. sigur produsele tale le gasesti la melkior sau la topline :) !! asta pt gagica daca nu te intereseaza pe tine!! stii cine sunt!! pupici xoXO

    ReplyDelete
  2. Strumfex cel groaznicJuly 2, 2013 at 8:38 PM

    hahahahaha ....cum ma 50 lei tunsu ? si tu nu l-ai vazut inainte sa te asezi pe scaun ? A inceput sa te tunda si apoi ai realizat ca e ceva in neregula ? :) Eu cred ca in timp ce te tundea te ungea cu ,,revergorant ,, pe la bomboniera :)

    ReplyDelete
  3. Invat-o pe a ta sa te tunda. Iesi gratis :D
    La noi asa se procedeaza...

    Te saluta Ardealul ;)

    ReplyDelete